פרויקטים חדשים באשקלון

פרויקטים חדשים באשקלון ליד הים

פרויקטים חדשים של נדל"ן הם מנוע צמיחה ופיתוח משמעותי ביותר עבור כל עיר בישראל. בשנים האחרונות יותר ויותר יזמים וקבלנים בונים את ישראל תוך הקפדה על חשיבה מאורגת של תכנון עירוני, תכנון קהילתי, תוך התחשבות בנוף ובקונטקסט הכללי שבו משתלבים הפרויקטים ומינוף ההזדמנויות בצורה יעילה ביותר. גם פרויקטים חדשים באשקלון הם חלק מהמגמה הזו של פיתוח עירוני ופיתוח אזורי, הרחבות אזור המרכז ויצירת אלטרנטיבות אטרקטיביות למגורים מחוץ לתל אביב שהיא 'לב מרכז הארץ'.

אישה כותבת בעט

מגוון שכונות איכותיות בעיר עם פרויקטים חדשים באשקלון

בין השכונות הבולטות עם דירות למכירה באשקלון ניתן לציין את: רמת רפאלי, כרמי גת, אגמים, אפרידר, מגדל המים, רסקו, הטייסים, ברנע, אגמים, נווה אילן, גולדה, גבעת ציון, שכונת עיר היין, ועוד ובהן גם פרויקטים חדשים. אשקלון מציעה רצועת-חוף יפהפייה ומרינה ואזור בילוי ופנאי מקסים על קו החוף שלה. יש באשקלון פעילות ספורט ענפה, פארקים לאומיים, אצטדיונים למופעים ותחרויות, היכלי תרבות ושפע אתרים למגוון אופציות של כיף לכל המשפחה. האוכלוסייה באשקלון מגוונת וכמו מייצגת את פסיפס האוכלוסייה בישראל: וותיקים וילידי העיר, צברים וילידי ארצות אירופה והמזרח, מקומיים ועולים חדשים, רבים מהם מאתיופיה, מצרפת ומרוסיה. כיום העיר מונה כ- 150,000 איש ועדיין היא בתנופת בנייה ואכלוס משמעותית.

באתר בנייה פגישה

13,000 דירות נמכרו בשנה

באשקלון בוצעו בשנה שחלפה 3500 עסקאות נדל"ן להשקעה ולמגורים שחלקם הם דירות חדשות אשר משווקות לקהל המחפש לקנות דירה מקבלן מה שמעיד על ביקושים ערים בעיר אפילו בתקופת משבר הקורונה. הממוצע בעיר למטר מרובע למגורים עומד כיום על כ- 13,000 שקל. רכישת דירה מקבלן במסגרת פרויקטים חדשים באשקלון מציעים מגוון יפה של אופציות למגורים, ביניהן: מגדלי מגורים לגובה, צמודי קרקע בשכונות יוקרה חדשות, בתים פרטיים בשכונות הוותיקות, מגורי יוקרה על קו החוף בדירות מרהיבות עם נוף לים. אגב, באשקלון יש מספר גבוה מאוד של בתים צמודי קרקע, מהגבוהים בישראל יש שכונות חדשות שלמות רק של קוטג'ים, כמו למשל 'כרמי גת'. עיריית אשקלון אישרה תכנית לבניית עוד 30,000 יחידות דיור בעשור הקרוב, המיועדות בעיקר לזוגות צעירים ולמשפרי-דיור תושבי העיר. כמו כן כבר, החלה בנייה של 8600 יחידות דיור שאושרו זה מכבר.

כלי עבודה לבנייה

שיא ארצי של התחלות בנייה

בנוסף, הוועדה המקומית באשקלון אישרה לא מזמן תכנית 'התחדשות עירונית' עם הקלות לקבלנים ברחובות אלי כהן-יצחק רבין, יהיו שם 280 יחידות דיור, אלף מ"ר מסחר, 300 מ"ר לשטחי ציבור, פארק ירוק ועוד. במושגים של בנייה להתחדשות עירונית זהו פרויקט בסדר גודל ראשון מסוגו. ככלל, הולכים ונבנים המון פרויקטים חדשים באשקלון, יש גידול של כ-400 אחוזים בהתחלות-בנייה בעיר, נתון מרשים ונדיר אפילו בקנה-מידה כלל-ארצי. גם בשכונת שמשון ברחוב שפירא מתוכנן פרויקט גדול של התחדשות עירונית שנמצא בשלבי בדיקה ואישורים. אשקלון רשמה מיקומים שני ושלישי בארץ בתחום התחלות-בנייה.

רק בשכונת 'עיר היין' לבדה החדשה, למשל, ייבנו יותר מ- 11,000 יחידות דיור. לפי השמאי הממשלתי מחירי הנדל"ן עבור קניית דירה באשקלון עלו בשנת 2017 בכ- 13% והתשואה מנדל"ן באשקלון כיום היא לרוב יותר משלושה וחצי אחוז, תשואה שאפילו בתל אביב כמעט שלא ניתן להשיג. ראש עריית אשקלון תומר גלאם מברך על תנופת הבנייה בעיר ואומר כי היא העוגן המרכזי של הצמיחה ושל שגשוגה של העיר ושל שיפור איכות החיים של תושביה.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו!
התקשרות מהירה
050-6725005
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מה חדש באתר?
Open chat
שלום וברכה!
אני אודליה דדון מנכ"לית החברה.
אני כאן כדי לסייע לכם במה אוכל לעזור?
Call Now Button