פרויקטים חדשים באשדוד

איש מראה לאישתו דבר במחשב

מחפשים דירה לקניה במרכז? חולמים על בית מול הים? רצועת החוף באשדוד היא כבר יותר מעשור אחד האזורים המבוקשים ביותר במרכז הארץ. פרויקטים חדשים באשדוד בקרבה לים הם מהמבטיחים ביותר והנמכרים ביותר בארץ. היתרון של אשדוד הוא גם בעצם היותה עיר מרכזית שקרובה משמעותית לערים הגדולות המובילות כמו תל אביב, ירושלים ובאר שבע ועדיין שומרת על אלמנט של קהילה ומשפחתיות. יש ממנה נגישות מעולה לכל מקום בארץ בעיקר בזכות כבישים מספר ארבע שש ושבע ורכבת פעילה וזמינה לציבור.

פרויקטים חדשים באשדוד

עיר נמל עם היסטוריה מפוארת

הרבה אנשים לא יודעים שאשדוד היא כיום העיר השישית בגודלה בישראל מבחינת גודל אוכלוסייה ומונה כיום כ-300,000 נפש. וכן יש לה חשיבות מסחרית מרכזית בכלכלה הישראלית מעצם היותה עיר נמל השלישי בגודלו בארץ, נמל אשדוד. יש בה מרכזי תעשייה מובילים דוגמת "קריית איתנים" ו"קריית חלוצים" ו"קריית עוגנים". לאשדוד היסטוריה מפוארת עתיקת יומין, עוד מימי התנ"ך אז נקראה גם 'תל אשדוד'.

יש עדויות על התיישבות באשדוד עוד מלפני כ-4000 שנה, ישבו בה אוכלוסיות שונות במרוצת השנים, ביניהן: כנענית, מצרית, פלישתית, רומאית ועוד. שמה הערבי הקדום היה "איסדוד" ושמה הלטיני העתיק היה "אזוטוס". גם היום כמו במן קשר בלי מנוק אל העבר אשדוד חובקת אוכלוסיות שונות מקרב העולים לישראל, היא נחשבת לעיר קליטת עלייה מאוד בולטת, היא קלטה במרוצת השנים עולים מיותר מ-90 ארצות ומחוזות ,ביניהן: רומניה, ממרוקו, מיהדות דרום אפריקה, יהדות ברית-המועצות לשעבר ועוד. האינטגרציה בין האוכלוסיות השונות והרב-תרבותיות היא מאפיין מאוד ברור של אשדוד.

קבלני בנייה רואים את התוכניות באתר הבנייה

עיר קדומה מתחדשת למטרופולין מודרני

בשנים האחרונות הביקוש לנדל"ן להשקעה ולמגורים באשדוד ער ומתעצם, אוכלוסיות חדשות נוהרות לעיר וגם יהודים תושבי חוץ קונים בה נכסים דירות חדשות ומשומשות כאחד, הרבה מהם מצרפת. מחירי הנדל"ן באשדוד מאוד אטרקטיביים והרבה יותר זולים ממחירי הנדל"ן בתל אביב, והאפשרות לגור בפנטהאווס יפהפה ליד הים עם נוף חלומי באשדוד הוא הרבה יותר בר השגה מאשר פנטהאווס עם נוף לים בתל אביב. בשנים האחרונות פרויקטים חדשים באשדוד צצים בשכונות רבות בעיר.

רצועת החוף של אשדוד מטופחת ושוקקת חיים ותיירות, 'המרינה הכחולה' שנחנכה בסוף שנות ה-90 היא אבן שואבת לתרבות-פנאי ובילויים, עוגנות בה למעלה מ-500 יאכטות/סירות והתנועה אליה וממנה מוסיפה לעיר נופך יוקרתי סטייל מונטה קארלו ו'קאן'. אגב, אשדוד נחשבת 'עיר תאומה' לבורדו בצרפת. גם 'טיילת החוף' בטאץ' של ספורט ופנאי מעניקה לעיר אווירה חיה ותוססת. כמו גם פעילויות החינוך ותנועות-הנוער בעיר, הספורט ופסטיבלי המוסיקה ועוד.

שקיעה בים

חולמים על בית ליד הים פרויקטים חדשים באשדוד

אשדוד כאמור מציעה מגוון פרויקטים חדשים, הבולטים מבניהם עם קרבה ממשית לים, חלקם ממש בקו ראשון לים, חלקם התחדשות עירונית ופרויקטים של תמ"א לסוגיה, דוגמת: 'מגדלי הדקל' ו'מגדלי דמרי', 'כינור דוד', 'מגדל המפרש' ועוד. פרויקטים חדשים באשדוד מציעים חוויית מגורים ברמה גבוהה מאוד ואיכות חיים אמיתית. סטנדרט הבנייה החדשה דירות מקבלנים בעיר עומד בקו אחד עם פרויקטים יוקרתיים בתל אביב ומציב מולם אלטרנטיבה רצינית ביותר.

יש פרויקטים חדשים בתקן של 'בנייה ירוקה', יש מגדלי יוקרה צופים לים, יש פרויקט יפהפה ממש על המרינה שמזכיר סטנדרטים של פרויקט מלון דירות 'ריץ' בהרצליה פיתוח. בכלל, תנופת ההתחדשות הנדל"נית הזו ממש שמה את אשדוד בגדול על המפה. מומלץ לעשות סיור פרויקטים באשדוד לפני שמחליטים על קניית דירה במרכז הארץ.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו!
התקשרות מהירה
050-6725005
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מה חדש באתר?
Open chat
שלום וברכה!
אני אודליה דדון מנכ"לית החברה.
אני כאן כדי לסייע לכם במה אוכל לעזור?
Call Now Button