דירות מקבלן באשדוד

בניינים גורדי שחקים

רוצים לגור במרכז הארץ מול הים, בעיר שיש בה תרבות בילוי, ספורט ופנאי פעילה? עיר שיש לה היסטוריה קסומה ועתיד מבטיח? מוזמנים להתרשם מפרויקטים חדשים באשדוד דירות מקבלן באשדוד ובכלל לקפוץ לסיור שטח להתרשם מתנופת הנדל"ן באשדוד שמציבה את העיר במקום כלל-ארצי גבוה מבחינת ביקוש לדירות למגורים. באשדוד יש כיום בערך 300,000 תושבים ומגוון האוכלוסייה שלה משקף את הפסיפס התרבותי של ישראל. במרוצת השנים העיר קלטה עלייה מכ-90 מדינות, בתוך כך עולים חדשים מאתיופיה, רומניה, מרוקו, ברית-המועצות לשעבר, ועוד.

אתר בנייה המשווק דירות מקבלן באשדוד

מגוון דירות מקבלן באשדוד

אשדוד מחולקת לשכונות, וכמובן שבמרוצת השנים התווספו שכונות חדשות בצד אלו הוותיקות. אזור רצועת החוף והמרינה למשל ממש פורח, רואים יותר היצע של דירות חדשות במסגרת דירות מקבלן באשדוד גם במיקומים של קו ראשון לים. יש בעיר צמיחה גם בקטגוריה שמוגדרת 'התחדשות עירונית' ופרויקטים של תמ"א. בין הפרויקטים המדוברים היום נמנים: 'כינור דוד', 'מגדל המפרש', 'מגדלי הדקל' ו'מגדלי דמרי', ועוד.

אחד היתרונות המובהקים של אשדוד הוא גם בהיותה ממוקמת בלב של אזור מרכז הארץ והעובדה שיש ממנה גישה נוחה לתל אביב, לירושלים ולבאר שבע. "צומת אשדוד" זה כבר מושג מושרש שמבטא גם את המרכזיות של העיר ואת היותה ציר מרכזי. יש ממנה נגישות-תחבורתית מעולה לכבישים מספר ארבע שש ושבע, מה שפותח גם אופציות תעסוקה נוחות ומגוונות. כך למשל, אין בעיה לקנות דירת חמישה חדרים יוקרתית עם נוף לים ליד המרינה באשדוד ולנסוע ממנה בכל בוקר לעבודה בתל אביב.

פועל עובד עם מברגה

דירות חלום עם נוף לים

באשדוד יש מערכת חינוך מושקעת ופעילות קהילתית ענפה, יש אצטדיון ומרכזי תרבות, בריכות שחייה, פארקים ציבוריים, פסטיבלי מוסיקה, ספריות. בכלל, תרבות הפנאי בעיר מאוד מפותחת ומגוונת ונותנת מענה לנוער למבוגרים ולמשפחות. מבחינת אופציות המגורים בעיר, יש בה היצע מגוון מאוד:

  • דירות יוקרה במגדלים של 20 קומות ומעלה
  • צמודי קרקע
  • דירות בפרויקטים חדשים של בניה רוויה
  • בתים פרטיים יד שניה בשכונות הוותיקות, ועוד.

המשמעות של המגוון הזה היא שבאשדוד אתם יכולים לבחור לעצמכם חוויית מגורים של עיר-נופש ליד הים או של בית פרטי בסביבה שקטה כמו בכפר, כל האופציות פתוחה. חשוב שתזכרו שאת אותה איכות חיים שיכולה להציע לכם דירה באזור יוקרתי באשדוד עם נוף לים, לא תוכלו לקבל במחיר כל כך אטרקטיבי בפרויקט מול הים בתל אביב אולי בפרויקטים חדשים באשקלון שהמחיר הוא אף נמוך מאשדוד .

איש לצד סולם מסתכל על מדבקות

דירות מקבלן באשדוד במרינה

מגדלי יוקרה למגורים באזור המרינה באשדוד מציעים דירות חלומיות של 4-5 חדרים, כולל פנטהאווסים ודופלקסים עם נוף מהסרטים במחיר של פחות משליש בהשוואה לסטנדרט מקביל של דירות מול הים בתל אביב. אשדוד מאוד אטרקטיבית מבחינת מחירי הנדל"ן והיא נותנת תמורה מלאה ומבטיחה וגם תשואה טובה. כך שגם אם אתם חושבים על נכס ודירה להשקעה באשדוד ולא בהכרח על דירה שתגורו בה, העיר מאוד אטרקטיבית גם מהאספקט הזה של השקעה נדל"נית חכמה.

הרבה עולים מצרפת קנו באשדוד דירות על קו הים כי הבינו שבתל אביב נכסים כאלה יעלו פי שלושה ויותר, ונוכחו לראות שאשדוד מציעה שפע תמורה לאוהבי הים ותרבות הפנאי והבילויים. רבים מהיהודים הצרפתים שקנו דירות יוקרה באשדוד גם קנו אותן כנכס להשקעה – פרופר משום שהבינו שקניית דירה באשדוד היא גם השקעה עם הבטחת השבחה מעולה בראיה כלכלית מפוקחת לעתיד. עומדים לפני קניית נכס? אנו בחברת אודליה דדון מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו!
התקשרות מהירה
050-6725005
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מה חדש באתר?
Open chat
שלום וברכה!
אני אודליה דדון מנכ"לית החברה.
אני כאן כדי לסייע לכם במה אוכל לעזור?
Call Now Button