פרויקטים חדשים בבאר שבע

פרויקטים חדשים בבאר שבע

העיר באר שבע נמצאת בצמיחה מפוארת בעשור האחרון, היא מתפתחת בכל האספקטים המשמעותיים בחייה של כל עיר: צמיחה כלכלית, צמיחה נדל"נית, צמיחת מערכת החינוך והשירותים הקהילתיים. באר שבע הכפילה את מספר השכונות שלה, התרחבה והתחדשה והיא עדיין בתוך התהליך ובזכותו פרויקטים חדשים בבאר שבע הם תופעה נוכחת שמעניקה לעיר תנופה אדירה ומציב אותה גבוה על מפת ביקושי הנדל"ן בישראל.

אנשים במשרד עם עניבות מסתכלים על תכנית

בירת הנגב פרויקטים חדשים בבאר שבע

באר שבע כידוע היא העיר החזקה ביותר בנגב, משמשת כמרכז עסקי קהילתי של אזור הנגב. אוכלוסיית העיר מונה כיום כ-250,000 איש. העיר קלטה עלייה משלל מדינות ומהווה מודל לאינטגרציה חברתית, גרים בה תושבים מארצות מוצא מגוונות, ביניהן: מרוקו,אלג'יר, קווקז,רוסיה,אתיופיה,רומניה,תוניס,בוכרה,ועוד. יש בסביבותיה גם אוכלוסייה בדואית כמובן ויש לה 'פריפריות' סמוכות בהן יישובים חזקים כמו עומר ולהבים.

מגוון האוכלוסיות בעיר ובסביבתה מעניק לה עושר תרבותי, ואכן יש בה חיי קהילה פעילים, חוגים ומתנסים, מוזיאון ותאטרון עירוני, היכל תרבות, בית ספר מעולה ללימודי משחק, פארק הייטק בין המובילים בעולם, קהילות צעירות של שוחרי מדע. אוניברסיטת בן-גוריון היא בעלת מוניטין בינלאומי, כנ"ל 'פארק קרסו למדע' ו'מוזיאון המדע'. לאחרונה הוקם בעיר פארק ענק עם אגם מלאכותי, הוקם אצטדיון 'טרנר' המתקדם שמשמש בית גם לאלופת הארץ בכדור-רגל, קבוצת "הפועל באר שבע", יש בעיר מגוון עשיר של קניונים ומרכזי מסחר, ועוד.

איש ואישה מסתכלים ומצביעים על בניין

השקעת נדל"ן בבאר שבע תחזיר לרוכש רווח כפול

רוכשי דירות מקבלנים או מהמגזר הפרטי שקנו נכס בבאר שבע בעשור האחרון הרוויחו על ההשקעה שלהם עד פי שלושה וארבעה. מחירי הנדל"ן להשקעה ולמגורים בעיר זינקו משמעותית בעשור האחרון, קבלנים ויזמים מקומיים השקיעו בעיר והקימו בה פרויקטים חדשים ומפוארים כולל מגדלי דירות-יוקרה, ואלה הזניקו אותה לסטנדרטים של איכות חיים מקבילה לזו המוצעת בערי המרכז הגדולות. היום ניתן לראות בשטח פרויקטים חדשים בבאר שבע בסיור הכי בסיסי בעיר, זה פשוט נראה לעין בבירור: הקרקעות בהכנה לבניה, הפיתוח הסביבתי, השכונות החדשות בהתהוות. כבר בכניסה לעיר באזור של 'שדרות רגר' נראות לעין עבודות בדומה לפרויקטים החדשים באשקלון גם בבאר שבע באזורים שמוקמים על ציר הכניסה לעיר.

גם באזור שבו היה אצטדיון 'וסרמיל' הישן תקום שכונה חדשה ענקית "סנטרל פארק" שיהיו בה אלפי יחידות דיור במגדלים שייבנו על ידי מספר קבלנים מובילים בעיר. בחלק אחר של העיר ליד שכונת 'נחל עשן' הציורית הוקמה (ועדיין מתרחבת) שכונת 'כלניות' היוקרתית, בה צמודי קרקע בסטנדרט גבוה. בין השכונות שצמחו בעיר בשנים האחרונות ניתן למנות את: שכונת רמות, נווה זאב, נאות לון, ועוד. מה שהשפיע רבות על הצמיחה הנדל"נית בבאר שבע זה גם הקמת עיר הבה"דים בדרום ומעבר חלק מבסיסי צה"ל לנגב. פעילות פארק ההייטק ויצירת אלפי משרות בתחום גם הזניקה מעבר אוכלוסייה צעירה מהמרכז לנגב.

איש עם ציוד לאתר בנייה שמאחוריו טרקטור

ראש עיר טוב זו עיר טובה

אפילו רודי ג'וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר, ביקר בפארק ההייטק בבאר שבע לראות מקרוב את ה'פלא שעלה מהמדבר', כמעט כמו ה'סיליקון ואלי' שב'פאלו אלטו' בארצות הברית. הרבה מההצלחה המטאורית של באר שבע אפשר לזקוף לראש העיר המועלה שלה, רוביק דנילוביץ', שמוביל אותה קדימה מזה שנים בהנהגה אמיתית עם חזון מנצח. לפחות 15 קבלנים חזקים פעילים בעיר ומציעים לכם מגוון פרויקטים חדשים וכן דירות מקבלן בבאר שבע במסגרת קניית דירה על הנייר, אז בואו להתרשם מאירוע יריד דירות בבאר שבע ולהחליט על ההשקעה הכי חכמה בחיים שלכם.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו!
התקשרות מהירה
050-6725005
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מה חדש באתר?
Open chat
שלום וברכה!
אני אודליה דדון מנכ"לית החברה.
אני כאן כדי לסייע לכם במה אוכל לעזור?
Call Now Button