דירות למכירה באשקלון

זוג ברכישת דירה מחייכים

ישראל נמצאת היום במשבר כלכלי לא פשוט בגלל מגפת הקורונה, אבל מה שמפתיע הוא שלמרות זאת עסקאות נדל"ן ממשיכות להיחתם במספרים יפים. במהלך החודשים מאי-יוני האחרונים נחתמו כ- 12,000עסקאות נדל"ן בארץ, ביניהן גם דירות למכירה באשקלון, מה שמעיד על תנועת רוכשים ערה למרות המשבר. מחירי הדיור במרכז הארץ לא ממש ירדו, אולי פה ושם היתה התגמשות של כ-10 עד 15 אחוז פחות מהמחירים המבוקשים, שזו גמישות שפוגשים בה גם במצבים רגילים במשק.

בניין דירות למכירה באשקלון בבנייה

דירות למכירה באשקלון תנועה ערה ומבוקשת

בין הערים שתנועת רוכשי הדירות בין דירות חדשות למשומשות בה ערה ניתן כאמור למצוא גם את אשקלון שהביקושים בה ערים גם בזכות הים והקרבה לעורקי תנועה נוחים לכל חלקי הארץ. לאשקלון היסטוריה עשירה של כ-5000 שנה והיא מהיישובים הקדומים בעולם, עם הנמל העתיק שעל שמו היא נקראת "אשקלון" נגזרת מהמילה "שקל" שמייצג את המסחר שהיה נהוג בנמל שלה ובדרך הים העתיקה שעברה בה בשם "וילה מאריס".

במרוצת השנים שלטו בעיר וחיו בה קבוצות אתניות ועמים שונים: פלישתים, כנענים, פיניקים, רומאים, מצרים, הלניסטים, בבלים, מוסלמים, צלבנים, ביזנטים ועוד. עד היום ניתן לראות באשקלון שרידים מהאוכלוסיות ומהממשלים השונים: מסגדים ובתי-כנסת וכנסיות, אמות מים עתיקות ומבנים מבוצרים וכדומה. אשקלון מוזכרת בתנ"ך פעמים רבות ושימשה בתקופה המקראית כעיר מרכזית.

מובילים קרטונים לדירה

היסטוריה מפוארת והווה נדלנ"י מפואר

גלגולי השמות של אשקלון כוללים גם את השם הערבי "אל-מג'דל", "מג'דל" , ו"מג'דל-אשקלון" – שמות שמעידים על שינויי האוכלוסין וחילופי השלטון בעיר. בשנת 1955 היא אוחדה תחת השם 'אשקלון' וכיום יש בה כ- 150,000 תושבים. אשקלון קלטה עלייה משמעותית בעיקר של יהודים ממדינות רוסיה ואתיופיה. מבחינת תכנון היא כוללת מספר שכונות מרכזיות גדולות, שהתחיל מחמש שכונות שהתפתחו והתרחבו. שכונות בולטות הן אפרידר שיותר שכיח בה דירות במסגרת פרויקטים חדשים, מגדל המים, רסקו, הטייסים, רמת רפאלי,אגמים,ברנע ועוד. באשקלון מרינה מטופחת ואזור תיירות פעיל לאורך רצועת החוף. פעילים בה תחנת הכח רוטנברג, הנמל שמהווה שער כלכלי ותעשייתי ישראל, מכון להתפלת מים, מוזיאונים, היכלי תרבות וספורט, אצטדיונים, אזורי תעשיה,פארקים ועוד.

ים בשקיעה

בית ליד הים, להגשים חלום באשקלון

בשנה שחלפה בוצעו למעלה מ-3500 עסקאות של דירות למכירה באשקלון. מגוון סגנונות הדיור בה מאפשר בחירה בין מגדלי יוקרה לשכונות של וילות מטופחות. היא אחת הערים שיש בה הכי הרבה בתים צמודי קרקע. העיר מציעה איכות חיים של כפר ומצד שני איכות חיים של עיר מודרנית, תיירותית, שוקקת, עם תרבות פנאי עשירה ומערכת חינוך מושקעת. המחיר הממוצע בעיר עבור קניית דירה למ"ר למגורים הוא פחות מ- 13,000 שקל, מחיר שמגלם שליש פחות ממחיר של נכסים דומים בתל אביב.

לדוגמא: ניתן לקנות באשקלון וילה של 180 מ"ר בת חמישה חדרים בשכונה טובה במחיר של 3 מיליון ₪ בית פרטי ב'אפרידר' בשטח של 190 מ"ר שישה חדרים במחיר של 4.500.000 ₪ ודירה מקבלן של חמישה חדרים בפרויקט יוקרתי דקות מהים עם שתי חניות בקומה גבוהה במחיר של 1.700.000 ₪. כך המשכנתא שלכם עדיין נשארת בגדר השפויה ללא ספק אשקלון מציעה תמהיל מעולה של עיר בתנופת פיתוח מגורים במרכז הארץ בקרבת הים, מערכת חינוך מושקעת, איכות חיים ברמה גבוהה, נגישות מרבית כל עורקי התנועה החשובים- במחירים מאוד אטרקטיביים. למי שמחפש תמהיל מנצח מומלץ לקרוא טיפים לרכישת דירה וכן לבדוק האם יש יריד דירות מתקרב באזור דבר שעלול להוזיל משמעותית את המחיר בעסקה אותה תבצעו בעת קניית דירה על הנייר או מוכנה, אם אתם מחפשים איכות חיים במחיר שפוי חפשו דירות למכירה באשקלון.

תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו!
התקשרות מהירה
050-6725005
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מה חדש באתר?
Open chat
שלום וברכה!
אני אודליה דדון מנכ"לית החברה.
אני כאן כדי לסייע לכם במה אוכל לעזור?
Call Now Button